بازدید مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی از پگاه خوزستان

بازدید مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی از پگاه خوزستان

به گزارش روابط عمومی هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری؛ هم زمان باعید سعید قربان علی رومی مدیرعامل هلدینگ به همراه سید راضی نوری نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی، معاون بازاریابی و فروش، مدیرعامل شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران، مدیرعامل شرکت بازارگستر منطقه سه، مدیر حراست، مدیر فنی و توسعه و مدیر حوزه مدیرعامل هلدینگ درشرکت شیرپاستوریزه پگاه خوزستان حضوریافتند.
بنا به این گزارش، دراین جلسه که اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد پگاه خوزستان حضور داشتند، علی خلیلی و اعضای هیات مدیره این شرکت گزارشی ازعملکرد یک ساله و فعالیت ها و موفقت های این شرکت در حوزه های مختلف از جمله فنی و مهندسی، تحقیق و توسعه، منابع انسانی، بازاریابی و فروش ارائه و به بیان موانع و مشکلات پیش روی پرداختند.
در ادامه این جلسه که بیش از 5 ساعت به طول انجامید، مدیرعامل هلدینگ صنایع عذایی، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری برحمایت همه جانبه از سوی همه بخش های هلدینگ از شرکت پگاه خوزستان تاکید کرد. وی از همه مسئولان استان خوزستان وشهرستان شوش خواستارحمایت همه جانبه ازمدیرعامل ومجموعه ی شرکت پگاه خوزستان شد.
رومی در ادامه خواستارتحول درقسمت های مختلف شرکت به ویژه فروش محصولات در داخل کشور و صادرات محصولات پگاه خوزستان تاپایان سال96 شد .
مدیرعامل هلدینگ همدلی و همزبانی و دوری ازحاشیه ها را رمز موفقیت سرمایه های انسانی بیان کردند و بر توسعه زیر ساخت ها و بهره گیری از تکنولوژی های جدید در جهت بهبود هر چه بیشتر فرآیندهای این شرکت تاکید کردند. رومی بر تامین شیر مورد نیاز این شرکت، توسعه بازارهای داخلی و صادراتی، تولید محصولات با کیفیت، ایجاد تنوع در محصولات تولیدی از جمله تاکید، تا این شرکت از مشکلات خارج شود.
وی در ادامه ضمن تشکر از فعالیت های انجام شده در این شرکت، افزایش سرمایه و تامین سرمایه در گردش را در کنار سایر کمک های حمایتی و تخصصی هلدینگ از ضرورت های لازم الاجرا برای حمایت از این شرکت عنوان کردند.
سید راضی نوری نماینده مردم شوش درمجلس شورای اسلامی نیز برحفظ و ایجاد همدلی بین کارکنان شرکت تاکید نموده و از زحمات شبانه روزی مدیرعامل شرکت شیرپاستوریزه پگاه خوزستان تقدیر و تشکر کرد و خواستار حمایت های بیش از پیش هلدینگ از شرکت پگاه خوزستان به خصوص در رابطه با توسعه بازارهای داخلی و خارجی و افزایش سرمایه و تامین سرمایه در گردش شدند.