معرفی شرکت

شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران بعنوان بازوی اصلی تامین اقلام و ماشین آلات پشتیبانی تولید کارخانجات پگاه و یکی از شرکتهای تابعه شرکت صنایع شیر ایران (پگاه ) و صندوق بازنشستگی کشوری می باشد که در راستای اهداف و سیاستهای نوین توسعه اقتصادی مجموعه و هم افزایی ظرفیت تولید و توان بالقوه ۲۰ شرکت گروه و به منظور تأمین نهاده های دامی ، تسریع در تأمین مواد اولیه، بسته بندی و ماشین آلات تاسیس گردید.
شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران با جذب نیروهای متخصص و مجرب موفق شده در زمینه های تامین مواد اولیه برای تولید و فرآوری محصولات شیری ، تامین انواع شوینده های صنعتی، تامین مواد مصرفی و بسته بندی ، تامین نهاده های دامی و تولید انواع کنستانتره و صادرات کلیه  محصولات تولیدی  برندهای اصلی پگاه ، پیچک و تن ماهی بندرعباس گامهای بلندی را با موفقیت بر دارد. شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران "پگاه" افتخار دارد با عنایت به خداوند و با اتکا بر الطاف الهی و دانش نوین روز و پشتکار نیروی انسانی مجرب و خدوم خود وظیفه دارد تا ضمن دستیابی به جایگاهی برتر در بازارهای داخل حضور خود در بازارهای بین المللی را نیز بیش از پیش پررنگ کند. گروه پگاه با 50 سال سابقه درخشان و فعالیت گسترده در حوزه تولید فراورده های لبنی تامین مقتضیات و مطالبات روز مشتریان با نگاه ویژه "مشتری مداری" و نیز موفقیت در حفظ جایگاه مستحکم در بازارهای بین المللی نوید این را میدهد که " پگاه " همچنان بر بلندای صنعت تولید فرآورده های لبنی بدرخشدو در این مسیر یکه تازی کند.

 
 

موضوع فعالیت

الف – تامین ،خرید ،توزیع وفروش کلیه ماشین الات خطوط تولید و تجهیزات و اقلام یدکی مورد نیاز آنها، اقلام بسته بندی و مواد اولیه مورد نیاز خطوط تولید فراورده های شیرو محصولات جانبی آن از منابع داخلی و واردات از کشورهای خارجی برای پشتیبانی مجموعه کارخانجات و زیرمجموعه های پگاه

ب- صادرات انواع فرآورده های شیری و تولیدی کنسروی مجموعه هلدینگ پگاه وسایر مواد غذایی و خوراک سالم به کشورهای هدف

ج- تامین، خرید، توزیع وفروش انواع نهاده های دامی و انسانی و سایر اقلام مشابه از منابع داخل و خارج از کشور

د-  اعطا و اخذ هرگونه نمایندگی و سرمایه گذاری در شرکتهای داخلی و خارجی و ارائه و انجام هرگونه خدمات جانبی در رابطه با موضوعات اشاره شده

favicon

افتخارات پگاه

کسب رتبه صادرکننده ممتاز کشوری در سال ۱۳۹۶ و کسب چهار بار رتبه صادرکننده نمونه کشور در سالهای ۱۳۸۹،۱۳۸۷،۱۳۸۶،۱۳۸۱ موید این ادعا می باشد. کیفیت منحصربه فرد محصولات پگاه و هلدینگ و توان بالقوه مجموعه شرکتهای تولیدی، اخذ انواع استاندارهای ملی و بین المللی، بهره گیری از نیروهای مجرب ومتخصص وبه کارگیری سیاستها واستراتژی های هدفمند ومنعطف با شرایط بازار این شرکت را در تحقق اهداف بلند مدت خود یاری نموده است. کسب چهار بار عنوان صادرکننده نمونه کشور در سالهای 1381، 1386، 1387 و 1389 و کسب 3 بار صادر کننده برتر کشور در سالهای 1388، 1390 و 1391 موید این ادعاست.