معاونت صادرات شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران با بهره گیری از نیروهای مجرب و متخصص و به پشتوانه تنوع کیفیت منحصر به فرد محصولات ۱۶ شرکت تولیدی پگاه (که همگی دارای انواع استانداردهای ملی و بین المللی می باشند) و همین طور با بکارگیری سیاستها و استراتژیهای هدفمند، موفق به گسترش روز افزون حضور خود در بازارهای جهانی شده است. موید صحت این مدعا کسب صادرکننده ممتاز کشوری در سال ۱۳۹۶ و کسب افتخارآمیز ۴ عنوان صادرکننده نمونه کشور در سالهای ۱۳۸۱ – ۱۳۸۶- ۱۳۸۷ و ۱۳۸۹ و کسب سه بار عنوان صادرکننده برتر کشور در سالهای ۱۳۸۸، ۱۳۹۰، ۱۳۹۱ می باشد.

احترام به مشتری و مشتری مداری، سرعت عمل در ارسال محموله ها، پایبندی به تعهدات، حضور مستمر در بازارهای هدف، تنوع گسترده محصولات صادراتی و حفظ کیفیت محصولات صادراتی به عنوان ارکان راهبردی تفکر فروش، از مهمترین عوامل موفقیت معاونت صادرات محسوب می شوند. این ارکان استراتژیک، مهندسی فروش صادراتی شرکت را در گسترش حضور محصولات پگاه در بازارهای جهانی یاری نموده است.

دیدگاه استراتژیک معاونت صادرات شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران، حضور همیشگی، مقتدرانه، منسجم و با کیفیت محصولات پگاه و هلدینگ در بازارهای جهانی می باشد که با توجه به پتانسیلهای بالفعل و بالقوه شرکتهای گروه پگاه، در حال اجرا و پیگیری می باشد.